SATIŞ SÖZLEŞMESİ

Tüm kullanıcılar üyelik işlemlerini gerçekleştirdikleri anda şatış sözleşmesini okuduklarını ve onayladıklarını kabul etmiş sayılırlar.
Satış Sözleşmesi

ICM Uluslararası İnşaat Danışmanlık Pazarlama Sanayi ve Dış Ticaret Anonim Şirketi (indoorlife) ile Müşteri arasındaki Sanal Ortamda  Satış Sözleşmesidir.

Madde - 1 Is bu sözleşmenin konusu, satıcının, alıcıya satısını yaptıı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satısı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanunun; Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin kapsamaktadır.

Madde - 2  SATICI BILGILERI ICM Uluslararası İnşaat Danışmanlık Pazarlama Sanayi ve Dış Ticaret Anonim Şirketi (indoorlife)

Madde - 3  ALICI BILGILERI Tüm üyeler: ICM Uluslararası İnşaat Danışmanlık Pazarlama Sanayi ve Dış Ticaret Anonim Şirketi (indoorlife) Firmasının e-ticaret mağazası  www.indoorlife.com.tr a üye olup alışveriş yapan tüm alıcılar. (Bundan sonra alıcı veya müşteri olarak anılacaktır).

Madde - 4 

 Sözleşme Konusu ve Ürün Bilgileri

Mal/Ürün veya Hizmetin; Türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi, Adedi, Satış Bedeli ve Ödeme Sekli, sitede belirtildiği gibi olup, bu vaatler alıcıya bildirilmeden deişiklik gösterebilmektedir.

Madde - 5 

 Genel Hükümler

5.1 - ALICI, Madde 4te belirtilen sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme sekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.  
5.2 - Satışa sunulan ürünlerin hepsi, nakliye montaj müşteriye ait fabrika teslim ürünlerdir.
5.3 - Satıcı sözleşmede istenilen özelliklerde belirtilen model ve renk/kaplama, ölçülerde, adette kapıların imalatını yapmayı kabul eder. Ahşabın kendinden kaynaklanan renk, ton ve hare farklarını alıcı peşinen kabul eder.
5.4 - İmalat hatalarına karşı teslim tarihinden itibaren iki (2) yıl süre ile satıcının sorumluluğunda olup, ücretsiz servis verilir. Ancak kullanım hatalarından dolayı satıcının ücretsiz servis sorumluluğu yoktur.
5.5 - İade durumlarında ürün iadesi yapılmaz, hatalı ürün yenisi ile değişir.
5.6 - " SATICI , sözlesme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, sipariste belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanim kilavuzlari ile birlikte teslim edilmesinden sorumludur.

5.7 - Sözlesme konusu ürünün teslimati için is bu sözlesmenin elektronik ortamda onaylanmis olmasi ve satis bedelinin alicinin tercih ettigi ödeme sekli ile ödenmis olmasi sarttir. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayitlarinda iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülügünden kurtulmus kabul edilir. 
5.8 - Ürünün tesliminden sonra aliciya ait kredi kartinin alicinin kusurundan kaynaklanmayan bir sekilde yetkisiz kisilerce haksiz veya hukuka aykiri olarak kullanilmasi nedeni ile ilgili banka veya finans kurulusun ürün bedelini SATICI ya ödememesi halinde, ALICI kendisi veya satis sözlesmesinde belirttigi kisi veya kuruma teslim edilmis olan ürünü 3 isgünü içinde SATICI ya göndermek zorundadir. Böyle bir durumda nakliye giderleri aliciya aittir.

5.9 - SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulasimin kesilmesi gibi olaganüstü durumlar nedeni ile sözlesme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu aliciya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde alici siparisinin iptal edilmesini, sözlesme konusu ürünün varsa emsali ile degistirilmesini, ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasina kadar ertelenmesi haklarindan birini kullanabilir. Alicinin siparisi iptal etmesi halinde, SATICI 7 gün içinde aliciya ait kredi karti fisinin iptali ve ilgili tutarin alicinin hesabina iade edilmesi konusunda ilgili banka nezdinde girisimde bulunur ve yapilan islem elektronik posta araciligi ile ALICIya bildirilir. Böyle bir durumda ilgili bankadan kaynaklanan gecikmelerden dolayi SATICI sorumlu tutulamaz. 

5.10- Is bu sözlesme, alici tarafindan elektronik olarak onaylandiktan(üyelik gerçeklestirikdikten sonra) ................................ adresine ulastirildiktan sonra geçerlilik kazanir. 
Madde - 6 

Cayma Hakkı

Alıcı siparişi verdikten iki (2) iş günü içerisinde siparişi iptal etme hakkına sahiptir. Cayma hakkinin kullanılabilmesi için bu süre içinde SATICI ya faks veya elektronik posta ile bildirimde bulunulması gerekmektedir. Ürün bedelinin ALICI nın kredi kartı hesabına iade edilmesi için SATICI ilgili banka nezdinde girişimde bulunur. Ürün bedelinin iadesinde banka tarafındaki aksaklıklardan dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.
Madde - 7 

 Yetkili Mahkeme

Is bu sözlesmenin uygulanmasinda, Sanayi ve Ticaret Bakanliginca ilan edilen degere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile ALICInin veya SATICInin yerlesim yerindeki TÜKETICI MAHKEMELERI yetkilidir. Siparisin elektronik ortamda onaylanmasi durumunda, ALICI is bu sözlesmenin tüm hükümlerini kabul etmis sayilir

 

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.